Strona korzysta z plików cookies, w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatnsości. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.     
 
Background 1000x450

NagłówekUsługi

 

list blue Projektowanie i wykonywanie systemów informatycznych

Wysoko specjalizowani pracownicy działu informatyki projektują i wykonują nowe systemy a także wprowadzają modyfikacje do systemów już działających. Wszystkie prace prowadzone są tak, aby końcowy produkt był jak najbardziej zbliżony do oczekiwań klienta.

list blue Wdrażanie systemów

Wiemy, że nawet najlepszy produkt, źle wdrożony jest źródłem ogromnego niezadowolenia klienta, dlatego nasze wysiłki skupiamy na:
- analizie przedwdrożeniowej,
- szkoleniu przed uruchomieniem systemu,
- asyście / szkoleniu po uruchomieniu systemu,
- szkoleniach dodatkowych – uzupełniających.

list blue Opieka powdrożeniowa

Nasze systemy są nieustannie rozwijane pod kątem:
- wymogów ustawy o rachunkowości,
- zmian związanych z rozwojem systemów operacyjnych i innych systemów współpracujących z naszym oprogramowaniem,
- ogólnych kierunków rozwoju dyktowanych potrzebami rynku.

Dbając o komfort pracy naszych klientów proponujemy:
- instalacje nowych wersji oprogramowania,
- dodatkowe szkolenia dające wiedzę o wszystkich możliwościach systemów.

list blue Serwis

•  Konsultacje / pomoc zdalna
We wszystkie dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00 nasi serwisanci udzielają wsparcia w postaci:
- konsultacji telefonicznych,
- interwencji z wykorzystaniem zdalnego połączenia.
•  Helpdesk 24h
Klientom z podpisaną umową serwisową gwarantujemy wsparcie serwisu we wszystkie dni roku z czasem reakcji nie przekraczającym 4h.
•  Pomoc w miejscu instalacji
W przypadku konieczności interwencji w miejscu instalacji systemu, zapewniamy możliwość dojazdu serwisanta z jednej z podanych lokalizacji: Białystok, Chełm Lubelski, Lublin, Łódź, Ostrołęka, Ostrów Wlkp., Rzeszów, Słupsk, Sosnowiec, Szczecin, Warszawa.

Mapa serwisu